ameliyat olduktan sonraki ay tekrarlayan hastalığım.. ameliyat tek çözüm deniyor ama oda doktora göre mi bilmiyorum ama çok etkili olmuyor gibi 2 kuzenimde kıl dönmesi oldu başka doktorlarda onlardada tekrar etti biri tekrar ameliyat oldu sonra tekrar bidaha çıktı falan çok kahırlı bir hastalık..

ben şahsen ameliyat olmasaydım keşke diyorum 1 senem çöp oldu...

2019 dan beri tekrar nüksetmiş hali ile yaşamaya devam ediyorum açıkçası kuyruk sokumundaki kılları her ay düzenli temizliyorum ve düzenli duş almaya dikkat ediyorum akıntılar uzun süredir durmuş durumda çok şükür

kıl dönmesi hakkında daha önce burada açtıgım konular:

https://www.r10.net/off-topic/226978...onmesi-hk.html
https://www.r10.net/sorum-var/281527...hastaligi.html

geçmiş olsun dostum şimdiden