bemre38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben daha henüz hiç almadım. sadece iyileşme süresi boyunca kontrollü gittik o kadar normal hayatıma devam ediyorum.
Doktor bana 30 40 günde bir düzenli kılları alman lazım dedi. Kılları almazsanız tekrar aynı sorunu yaşarsınız.