A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktor bana 30 40 günde bir düzenli kılları alman lazım dedi. Kılları almazsanız tekrar aynı sorunu yaşarsınız.
hocam o bölgeler riskli zaten sürekli kıllı oluyor, alırken bile bazen geri dönme ihtimali de var. bence en önemlisi duş alırken o bölgeleri iyice temizlemek. onun harici bende sıkıntı olmadı. gayette kılı tüylü birisiyimdir. benim şansım kız kardeşimin hemşire olmasıydı. tüm bakım temizlik süresince yardımcı oldu. daha sonrasında da temizlik önemli zaten. kuyruk sokumu bölgesi tüy toplama özelliği ile meşhurdur.