Korkulacak bir şey yok. Kuyruk sokumundan bir igne vuruyorlar zaten uyuşuyorsun.
Başında 2-3 hemşire oluyor insan onlardan biraz utanıyor

Onun dışında bir şey yok anlayacağın sohbet ederek yapıyorlar.
Dikişsiz oldu benim ki, kendiliğinden kapandı. Sürekli pansuman yaptık acı falan olmadı.