bu kıl dönmesi dediğiniz şey şu mu : kıl deri içinde kalır,bazen sivilce gibi şişer içinde kalır.bazende daha fazla şişer misket gibi yumru haline gelir .içinde irin gibi bir sıvı olur.yarılınca irin ve kanda akar bu mudur kıl dönmesi. doğru ise bende 2-3-5 senede bir olur.hep toplu iğne cımbızın ucunu yakararak.o yeri yararak akıtırım geçer. sizi tavsiye etmiyorum tabi.
kıl dönmesi ameliyatı arkadaşımın abisi oldu korkacak birşeyin olmadığını söylemişti.