Kaç günde bir kuyruk sokumundaki kılları alıyorsunuz.
Ben 2019 Aralık ayında ameliyat oldum. Ameliyattan sonra uzun bir dönem 20 günde bir kılları alıyordum.
Birkaç aydır üşengeçlikten 4 haftada bir kılları alıyorum. Acaba hata mı yapıyorum. 4 hafta uzun bir süre mi?
ben daha henüz hiç almadım. sadece iyileşme süresi boyunca kontrollü gittik o kadar normal hayatıma devam ediyorum.