kirayı 3 binden 5500 e çıkarmak normal mi
65
●4.176
- 21-11-2023, 09:22:11Hiç sesini çıkarma. Ev sahibinin verdiği fiyattan devam et. Bende kiraciyim İstanbul'da. Ev sahibimden Allah razı olsun emsal evlere göre 3/1 fiyata oturuyorum. Binada toplamda 3 kiracı ve 1 kendi dairesi var herkesten aynı kirayı alıyor. Bu ay zam ayı. Ne derse kabul edeceğim. %100 bile yapsa yine piyasaya göre uygun oturuyor olacağım. Ayrıca yılbaşı maaş artışı ile dengelenmiş olacağım.
- 21-11-2023, 10:42:04Bir gecede konut ve araba fiyatları katlandı tek merkez Sarı site kimse ne oluyor demedi herkes Ohoo arabam değerlendi dedi
O zaman uyuduk şimdi ağlama zamanı 
Not:
İspanya merkezli bir firmanın zamlardan önce binlerce 2. el araç stokladığı filan yalan yok öyle bir şey Külliyen yalan asla olmaz Zaten olsa Firma elindeki araçları satınca şirketi satıp neden Türkiye pazarından çıksın, Hem de sattığı binlerce araca deli garantiler vermişken
Ama iyi haber : Yakında dağ başında yaşamıyorsanız sıra ile mallarınıza (Mallarımız ) el konacak
- 21-11-2023, 11:23:41Etik değil, %25 sınır var. Diretirseniz %25 ödeyebilirsiniz.
Fakat; Bir de gerçek var. Artık geçim herkes için çok zor ve Adam emeğinin karşılığı kira geliri için almış evi. Civardaki ev fiyatlarına bakın, Yeni girebileceğiniz evlerin fiyatı Aynı ise istenen rakam itiraz edin! Eski kiracı olduğunuzu söyleyin. Aynı değil de, Daha altında kalıyor ise (taşınsanız cebinizden daha fazla kira çıkacak ise) Bu sene sizin dediğiniz olsun gelecek sene de benim diyerek konuyu kapatın. - 22-11-2023, 12:04:02Üyeliği durdurulduhocam 5.500ü kabul ettim ama sözleşmemiz bitti yapmayalım diyor 6 ay sonra tekrar zam olabilir diyorBaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2023, 12:05:30Üyeliği durdurulduhocam 5.500ü kabul ettim ama sözleşmemiz bitti yapmayalım diyor 6 ay sonra tekrar zam olabilir diyorselcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2023, 12:07:13Sözleşme yapmazsak %25 devletin yasal olarak belirlediği sınırdan devam edelim,eyalnizog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşme yaparsak 5.500 okey Seneye günü geldiğinde zam konuşuruz.
De ve bu şekilde kararlı ol. 6 ayda bir zam yapma hakkı YOK. Sözleşmeyi yeniden yapmak yararına olur, Son sözleşme üzeri + kaç yıl oturduğuna bakılır ( 5 yıl dolunca emsal kira artışı isteme hakkı var ) - 22-11-2023, 12:17:53Üyeliği durdurulduhocam valla ev sahibinin kafa yapısı bana biraz sıkıntılı geldi biz burda durursak ilerde daha süpriz bişeyle karşılaşabiliriz belkide ya 5500 ü kabul edip kafamızı ağrıtmadan para biriktirip 1 sene içinde yeni eve çıkıcaz yada papaz olup %25 le devam edip çıkıcaz diycez..BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman uyuduk şimdi ağlama zamanı 