Hiç sesini çıkarma. Ev sahibinin verdiği fiyattan devam et. Bende kiraciyim İstanbul'da. Ev sahibimden Allah razı olsun emsal evlere göre 3/1 fiyata oturuyorum. Binada toplamda 3 kiracı ve 1 kendi dairesi var herkesten aynı kirayı alıyor. Bu ay zam ayı. Ne derse kabul edeceğim. %100 bile yapsa yine piyasaya göre uygun oturuyor olacağım. Ayrıca yılbaşı maaş artışı ile dengelenmiş olacağım.