• 22-11-2023, 12:47:03
    #64
    6 ayda 1 zam isteyen adamla ileride sorun yaşayacağın kesin dost. Yerinde olsam Whatsapp'dan 5.500 okey ama 1 yıl zam için beni rahatsız etmeyin, Mahkemelik olmayalım diye yazar ufaktan da ev bakarım ama diş göstererek. Aradığında açmam, Kayıt altında olsun diye yazmasını sağlarım.

    Bende kiracıyım, Kendi kirada olan dairemde var. Ev sahibim aradı, Ne düşünüyorsunuz zam için? dedi. %25 devletin tuttuğu sınır ama %33 'e kadar zam yapabilir ve fiyatı düzleyebilirim dedim. Teşekkür etti ve kapattı.
    Bende kiracımı aradım Zam ayıydı, %33 uygunsa hiç pazarlık yapmayalım piyasaya göre zaten baya uygun bende farkındayım dedim, Sizi mi kıracağım teşekkürler dedi ve 1 sene böyle devam edeceğiz.

    Yani olması gereken bu. Şuanda 8K'dan 11'e yükselttim dairemin kirasını, Emsalleri 14.000 civarında.
    Oturduğum yerde 30-35 arası kiralar ve 15 idi 20 yaptık. 25 istese ne yapacaktım? 18.750 ödeyerek git mahkemeye ver abim diyecek ve muhattap olmayacaktım.
  • 22-11-2023, 13:29:36
    #65
    eyalnizog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 5.500ü kabul ettim ama sözleşmemiz bitti yapmayalım diyor 6 ay sonra tekrar zam olabilir diyor

    6 aylık zam olmaz
  • 22-11-2023, 16:30:44
    #66
    Bence direk kabul et şu devirde 5 bin TL ye ev yok maalesef