• 19-11-2023, 22:04:54
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1400 Tl den 5 bine çıkardım kirayı ben. kiracım zorlasaydı evden çık diyeektim ki o da biliyor taşınma maliyetleri çok yüksek. yani evden çıkarsa, bir yıl için aylık 3-4 bin tl taşınma parasına tekabul eder. Bu nedenle ben onu zorlamadım, o da beni zorlamadı . %25 kuralı evet yasal ama adil değil .
  • 19-11-2023, 22:07:49
    #20
    herkesin şikayet etmesi gerek bu remax ve türevi şirketler türkiyede emlakçılık yapamamalı.
  • 19-11-2023, 23:08:55
    #21
    Normal değil, daha yeni girmişsiniz eve. Bence kabul etmeyin. Bir sonraki sene de 10 bin yapar ona da bişey diyemezsiniz.3000’den 4500 felan yapsa normal olurdu ama gireli 1 yıl olmuş çok yani
  • 19-11-2023, 23:24:36
    #22
    Bence normal hocam
  • 20-11-2023, 05:39:57
    #23
    2 tane evimde kiracı var kiralarını sabit tuttum (6k - 8.5k) kendim yeni evlendim 2800 den tutmustum 3200 olmuştu, şimdi 15 dedi 13.5 bağladım yasal mı? Değil. Tahliye sözleşmesi imzalatmış mıydı? Evet. Yapılabilecek var mı? Yok. İlgilenen olacak mı? Yok. Çok yakın zamanda öz kardeşim 5.5k kiradan 15k ya itiraz ettiği için mahkeme yoluyla 4 ay daha oturdu çıkartıldı, üzerine bir de tazminat avukat ve mahkeme masrafları yedi. Yer Antalya, Türkiye'nin çoğu bölgesinde artış çok yüksek ancak burada muazzam. Bu böyle gider mi? Evet. duracak gibi değil. Çok şey yazmak istiyorum klavye müsaade etse ellerim soğuktur diyor. Kader diyip geçmek istiyorum zoruma gidiyor. Başka yerde adam buradan sıkıldım ülke değiştirip hayat standartlarımı değiştirmek istiyorum diyor ve yapıyor, bizde ise bunu dediğin zaman yap ulan seni engelleyen ne? tek engel kafan diyen andavallar üşüşüyor. İnternetten gördüğü milyonda bir kişinin başardığı imkansızlıklarla dolu serüveninde kat ettiği yolu herkes aşabilecek zannediyor zavallı. Pes etmemek elde değil, yanlış anlamayın ben şu an bunu diyorum ancak aylık gelirim 15 kişiye tekabül ediyorken ve ben hayat standartlarımı kısmak zorunda kalıyorsam yüzü kızaracak olan ben değil onlar olmalı. Ancak hiçbir zaman öyle olmayacak. Keşke yoksula huzur olmadıkça zengine huzur olmasa da bir nebze adalet sağlansa.
  • 20-11-2023, 08:00:48
    #24
    doğru söylüyorlar 5.500 bile para değil
    ev sahibine teşekkür bile etmelisin

    yasal mı diye sormanda traji komik olmuş bu ülkede yasalar nasıl otur bir düşün derim...


    ayrıca mutlaka çevrende akrabalarından ehhonomi iyi diyen vardır onlardan al parayı
  • 20-11-2023, 08:23:43
    #25
    Bence çok fazla suyu bulandırmayın. Bu devirde değil 5.500 kira bence fazlasıyla çok iyi. Çok fazla inatlaşıp arayı açmayın bence.
  • 20-11-2023, 08:24:49
    #26
    normal benimki de 2500 den 5000 yaptı karşı daire benimkinin aynısı yeni girdi 10 binden
  • 20-11-2023, 08:54:12
    #27
    Bedava