2 tane evimde kiracı var kiralarını sabit tuttum (6k - 8.5k) kendim yeni evlendim 2800 den tutmustum 3200 olmuştu, şimdi 15 dedi 13.5 bağladım yasal mı? Değil. Tahliye sözleşmesi imzalatmış mıydı? Evet. Yapılabilecek var mı? Yok. İlgilenen olacak mı? Yok. Çok yakın zamanda öz kardeşim 5.5k kiradan 15k ya itiraz ettiği için mahkeme yoluyla 4 ay daha oturdu çıkartıldı, üzerine bir de tazminat avukat ve mahkeme masrafları yedi. Yer Antalya, Türkiye'nin çoğu bölgesinde artış çok yüksek ancak burada muazzam. Bu böyle gider mi? Evet. duracak gibi değil. Çok şey yazmak istiyorum klavye müsaade etse ellerim soğuktur diyor. Kader diyip geçmek istiyorum zoruma gidiyor. Başka yerde adam buradan sıkıldım ülke değiştirip hayat standartlarımı değiştirmek istiyorum diyor ve yapıyor, bizde ise bunu dediğin zaman yap ulan seni engelleyen ne? tek engel kafan diyen andavallar üşüşüyor. İnternetten gördüğü milyonda bir kişinin başardığı imkansızlıklarla dolu serüveninde kat ettiği yolu herkes aşabilecek zannediyor zavallı. Pes etmemek elde değil, yanlış anlamayın ben şu an bunu diyorum ancak aylık gelirim 15 kişiye tekabül ediyorken ve ben hayat standartlarımı kısmak zorunda kalıyorsam yüzü kızaracak olan ben değil onlar olmalı. Ancak hiçbir zaman öyle olmayacak. Keşke yoksula huzur olmadıkça zengine huzur olmasa da bir nebze adalet sağlansa.