• 20-11-2023, 11:18:15
    #37
    Eğer 1 yıllık kiracı iseniz yasal hakkınız olan 3.750 TL kirayı hesabına gönderin.
    Hak, hukuk... Diyenler çok çıkıyor doğal olarak.
    Yasal yolalrdan hakkını arayabilir bunu diyenler

    Yasalar ne diyorsa o
  • 20-11-2023, 11:22:46
    #38
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar arttıramaz ki? %25 sınır yok mu
    o sınır ne kanuni ne hukuki sadece kiracı ev sahibi kavgası yaratmak için. Ara bulu bile en az %75 diyor.

    Enflasyon resmiyette bile %100üzerinde gerçeği daha beter. Çevre kiralara bakıp uzlaşmaya çalışın deim
  • 20-11-2023, 11:32:21
    #39
    v01d adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane evimde kiracı var kiralarını sabit tuttum (6k - 8.5k) kendim yeni evlendim 2800 den tutmustum 3200 olmuştu, şimdi 15 dedi 13.5 bağladım yasal mı? Değil. Tahliye sözleşmesi imzalatmış mıydı? Evet. Yapılabilecek var mı? Yok. İlgilenen olacak mı? Yok. Çok yakın zamanda öz kardeşim 5.5k kiradan 15k ya itiraz ettiği için mahkeme yoluyla 4 ay daha oturdu çıkartıldı, üzerine bir de tazminat avukat ve mahkeme masrafları yedi. Yer Antalya, Türkiye'nin çoğu bölgesinde artış çok yüksek ancak burada muazzam. Bu böyle gider mi? Evet. duracak gibi değil. Çok şey yazmak istiyorum klavye müsaade etse ellerim soğuktur diyor. Kader diyip geçmek istiyorum zoruma gidiyor. Başka yerde adam buradan sıkıldım ülke değiştirip hayat standartlarımı değiştirmek istiyorum diyor ve yapıyor, bizde ise bunu dediğin zaman yap ulan seni engelleyen ne? tek engel kafan diyen andavallar üşüşüyor. İnternetten gördüğü milyonda bir kişinin başardığı imkansızlıklarla dolu serüveninde kat ettiği yolu herkes aşabilecek zannediyor zavallı. Pes etmemek elde değil, yanlış anlamayın ben şu an bunu diyorum ancak aylık gelirim 15 kişiye tekabül ediyorken ve ben hayat standartlarımı kısmak zorunda kalıyorsam yüzü kızaracak olan ben değil onlar olmalı. Ancak hiçbir zaman öyle olmayacak. Keşke yoksula huzur olmadıkça zengine huzur olmasa da bir nebze adalet sağlansa.
    Kardeşiniz kaç yıldır o evde oturuyordu hocam, konuyu açan arkadaş 1 yıl olmuş ilk zam yani hukuki olarak haklı değil mi?
  • 20-11-2023, 11:47:58
    #40
    Arkadaşlar milletin gazına gelmeyin. %25 diye bir olay yok diyelim var haklısınız davayı kazandınız sonuç şu oluyor : Kiracı ve Mülk sahibi arasında Husumet oluştuğu için kiracı evi boşaltmalı.


    Etrafta kiralar 1 TL iken size 10 TL denirse eyvallah ama Etrafta kiralar benzer ise biraz mantıklı olun
  • 20-11-2023, 11:52:35
    #41
    1400'den 3500'e çıkardı. Ben 2800 civarı düşünüyordum, ayıp etti.
  • 20-11-2023, 12:24:19
    #42
    hakkınızı arayın meydanı boş bırakmayın. ev sahibi olanların çoğunluğu alışmış.kiracıyı ezme politikası. kanun neyse o arkdaşa %25. seni çıkaramazda ne yapar. suyunu keser elektiriğini keser.seni yıldırmaya çalışır.dayanırım yılmam diyorsan birşey olmaz sana. ha sende ortayolu bulmak istersen 4.000-4500 lira ver tamam.

    seni tehdit ederse. tv yi çağırırım basını çağırırım sende ünlü olursun bende de. aynısını ben yaptım paşa paşa kabul etti teklifimi .biraz dişini göstereceksin ezdirme kendini. bir kere kaptırdınmı ipin ucunu.öteki sene 8 bin lira diyebilir.
  • 20-11-2023, 12:27:56
    #43
    4500 liradan 12 bine çıktı yapamaz resmi kanunda %25 tir ama çok büyük bir zamdegil

    çevreye iyi bakın burdan çıkarsanız bu fiyata bu evi bulabilcekmisiniz önemli olan biraz artık o
  • 20-11-2023, 14:01:39
    #44
    2 sene önce 3 bine tuttuk 4 bin oldu geçenlerde de 7 dediler 6'ya indirdik. Evin benzerleri 20 bin'e yakın o yüzden 6'ya mutluyuz. %25 diye diretip ev sahibiyle papaz olmaya gerek yok.
  • 20-11-2023, 14:07:11
    #45
    Bizimki 3.500 dan 10 bine çıkarmıştı 🙂