cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar arttıramaz ki? %25 sınır yok mu
o sınır ne kanuni ne hukuki sadece kiracı ev sahibi kavgası yaratmak için. Ara bulu bile en az %75 diyor.

Enflasyon resmiyette bile %100üzerinde gerçeği daha beter. Çevre kiralara bakıp uzlaşmaya çalışın deim