Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1400 Tl den 5 bine çıkardım kirayı ben. kiracım zorlasaydı evden çık diyeektim ki o da biliyor taşınma maliyetleri çok yüksek. yani evden çıkarsa, bir yıl için aylık 3-4 bin tl taşınma parasına tekabul eder. Bu nedenle ben onu zorlamadım, o da beni zorlamadı . %25 kuralı evet yasal ama adil değil .