doğru söylüyorlar 5.500 bile para değil
ev sahibine teşekkür bile etmelisin

yasal mı diye sormanda traji komik olmuş bu ülkede yasalar nasıl otur bir düşün derim...


ayrıca mutlaka çevrende akrabalarından ehhonomi iyi diyen vardır onlardan al parayı