hocam 5.500ü kabul ettim ama sözleşmemiz bitti yapmayalım diyor 6 ay sonra tekrar zam olabilir diyor
Sözleşme yapmazsak %25 devletin yasal olarak belirlediği sınırdan devam edelim,
Sözleşme yaparsak 5.500 okey Seneye günü geldiğinde zam konuşuruz.
De ve bu şekilde kararlı ol. 6 ayda bir zam yapma hakkı YOK. Sözleşmeyi yeniden yapmak yararına olur, Son sözleşme üzeri + kaç yıl oturduğuna bakılır ( 5 yıl dolunca emsal kira artışı isteme hakkı var )