selcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim oturduğum yerde kiralar 12-15 bin ben 3 bin ödüyordum ev sahibi 6.5 istedi kabul ettim yüzde 25 çok az olurdu.
hocam 5.500ü kabul ettim ama sözleşmemiz bitti yapmayalım diyor 6 ay sonra tekrar zam olabilir diyor