Sözleşme yapmazsak %25 devletin yasal olarak belirlediği sınırdan devam edelim,
Sözleşme yaparsak 5.500 okey Seneye günü geldiğinde zam konuşuruz.
De ve bu şekilde kararlı ol. 6 ayda bir zam yapma hakkı YOK. Sözleşmeyi yeniden yapmak yararına olur, Son sözleşme üzeri + kaç yıl oturduğuna bakılır ( 5 yıl dolunca emsal kira artışı isteme hakkı var )
hocam valla ev sahibinin kafa yapısı bana biraz sıkıntılı geldi biz burda durursak ilerde daha süpriz bişeyle karşılaşabiliriz belkide ya 5500 ü kabul edip kafamızı ağrıtmadan para biriktirip 1 sene içinde yeni eve çıkıcaz yada papaz olup %25 le devam edip çıkıcaz diycez..