• 18-06-2023, 07:03:20
    #28
    Ben konuya açıklık getirmek isterim.

    1) siz sadece domaini satmışsınız
    2) siz site değil sadece domain satmışsınız
    3) yedekleri vermemişsiniz adamlar başka kurulum yapmışlar
    .
    Şimdi yukarıdakiler size uyuyorsa ki ben öyle anladım bir problem yok "şahsi görüşüm"

    Ama siz domainle beraber yedekleride vermiş ve bunun karşılığında ödeme almışsanız kullanmanız etik değil.
  • 18-06-2023, 11:33:24
    #29
    1 arabanız ve bu arabaya ait plakanız var, arabayı satıp plakayı vermediniz. 3 yıl sonra arabayı galeri de gördünüz, Aracı alıp yine yıllar önce kullandığınız plakayla kullanmaya devam edebilirsiniz.. Ben böyle yorumladım, domain satılmış içerik verilmemiş. 3 yıl geçmiş domain kayıt edlimediyse alıp istediğiniz gibi kullanırsınız 3 gün 3 hafta değil koca 3 yılda kullanılmayan domaine bu saatten sonra kimsenin sizden hesap sormaya hakkı olamaz bence ek olarak patentde hala sizdeymiş hocam, şimdiden başarılar
  • 18-06-2023, 13:56:05
    #30
    Arkadaşım belli ki kendini aklamaya ve siteyi açmak için bir kılıf bulmaya çalışıyorsun hiç gerek olmadığı halde , seni destekleyici mesajlari da ileride domaini sattigin arkadaş bir problem çıkarırsa bende bilmiyordum bir konu açtım , bak konuda bu demek için açıyorsun , bana kalırsa domaini alıp projelendirmende hiç problem yok , domain kiralanan bir varlık , sen bugün bir marketini içindeki tüm malzemeleri depolayarak satabilirsin 3 yıl sonra o dükkan bosalirsa kimse sana neden eski market eşyalarını getirdin diye hesap soramaz , eski müşterilerini de gel burda dükkan açtım diye çağırmak hiç sorun olmaz. Eğer hala register etmediysen domaini şuan al ve aç.
  • 18-06-2023, 15:01:43
    #31
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    ResitAkyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 arabanız ve bu arabaya ait plakanız var, arabayı satıp plakayı vermediniz. 3 yıl sonra arabayı galeri de gördünüz, Aracı alıp yine yıllar önce kullandığınız plakayla kullanmaya devam edebilirsiniz.. Ben böyle yorumladım, domain satılmış içerik verilmemiş. 3 yıl geçmiş domain kayıt edlimediyse alıp istediğiniz gibi kullanırsınız 3 gün 3 hafta değil koca 3 yılda kullanılmayan domaine bu saatten sonra kimsenin sizden hesap sormaya hakkı olamaz bence ek olarak patentde hala sizdeymiş hocam, şimdiden başarılar
    Kaldı ki sattığım sadece domain. Domain tuttu ve alan kişi kendine sıfırdan sistem yaptırdı. Sistemde tutmadı zaten.
    Yani domaini aldı kendi hesabına geçirdi. Yedek dediğim şey kendi projem ve o da zaten bende kaldı...
    allergien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım belli ki kendini aklamaya ve siteyi açmak için bir kılıf bulmaya çalışıyorsun hiç gerek olmadığı halde , seni destekleyici mesajlari da ileride domaini sattigin arkadaş bir problem çıkarırsa bende bilmiyordum bir konu açtım , bak konuda bu demek için açıyorsun , bana kalırsa domaini alıp projelendirmende hiç problem yok , domain kiralanan bir varlık , sen bugün bir marketini içindeki tüm malzemeleri depolayarak satabilirsin 3 yıl sonra o dükkan bosalirsa kimse sana neden eski market eşyalarını getirdin diye hesap soramaz , eski müşterilerini de gel burda dükkan açtım diye çağırmak hiç sorun olmaz. Eğer hala register etmediysen domaini şuan al ve aç.
    Hocam anlamamakta ısrar ediyorsunuz. Ben içeriği değil veya kendi altyapımı ve projemi değil domaini sattım. Ne kılıfından bahsediyorsun.
    Alan kişi kendi projedemdeki içeriğini scriptimi ve üyelerimi almadı. Sadece aldıgı domain ve bu domaine kendisi farklı sıfırdan üyesiz içerik siz bir script tasarlattı. Yani verirken kendi yedeğimi değil DOMAİNİ SATTIM. şuan domain 3 4 senedir boşta ve domain adı kendi adıma da patentli.
    Alan kişi domaini kendi hesabına geçirdi. Bu kadar basit. Alan kişi yedeği alıp gitmedi. Aldığı şey sadece DOMAİN ve kendi hesabına aktardığı şey de sadece domain... Hala anlamamakta ısrar ediyorsunuz (:
    Benim sattığım şey sitenin tamamı değil sadece domainin kendisi. Ve domain de düşeli 3 4 sene oldu.
  • 18-06-2023, 15:09:15
    #32
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    allergien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım belli ki kendini aklamaya ve siteyi açmak için bir kılıf bulmaya çalışıyorsun hiç gerek olmadığı halde , seni destekleyici mesajlari da ileride domaini sattigin arkadaş bir problem çıkarırsa bende bilmiyordum bir konu açtım , bak konuda bu demek için açıyorsun , bana kalırsa domaini alıp projelendirmende hiç problem yok , domain kiralanan bir varlık , sen bugün bir marketini içindeki tüm malzemeleri depolayarak satabilirsin 3 yıl sonra o dükkan bosalirsa kimse sana neden eski market eşyalarını getirdin diye hesap soramaz , eski müşterilerini de gel burda dükkan açtım diye çağırmak hiç sorun olmaz. Eğer hala register etmediysen domaini şuan al ve aç.
    Bir önceki mesajıma ek olarak, hocam ben ince düşündüğüm için yine de sorayım dedim. Doğrusu yanlışı nedir bu konularda bilmiyorum lakin yedeği satmadım. Sadece proje tuttugu için domain adını sattım. Domain adı da hala üzerime patentli. Alan arkadaş sıfırdan domaine proje yaptı ama tutmadı ve kapattı bende satmadığım yedeğimle yeniden açsam diye yazdım.
    İnce düşündüğüm için mantıgı tam ne onu anlamaya çalıştım (:
  • 18-06-2023, 15:17:13
    #33
    Kardeşim, yıllardır bu sektördesin, fazla açıklama yapmayacağım. Fakat düşündüğün durum etik değil. Bu işin olur yanı: siteyi sattıgın kişiyle iletişime geçersin:
    "Domain düşmüş, sanırım bu işlere devam etmeyeceksiniz, şuan domaini başkası regleyebilir, hatta bende regleyebilirdim ama etik olarak yinede size bir sorayım dedim. Devam ettimiyecekseniz eğer sakıncası yoksa domaini ben regleyeceğim bilginiz olsun.."
    gibi.
    Söylersin ve reglersin, Olması gereken budur.
  • 18-06-2023, 15:22:57
    #34
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim, yıllardır bu sektördesin, fazla açıklama yapmayacağım. Fakat düşündüğün durum etik değil. Bu işin olur yanı: siteyi sattıgın kişiyle iletişime geçersin:
    "Domain düşmüş, sanırım bu işlere devam etmeyeceksiniz, şuan domaini başkası regleyebilir, hatta bende regleyebilirdim ama etik olarak yinede size bir sorayım dedim. Devam ettimiyecekseniz eğer sakıncası yoksa domaini ben regleyeceğim bilginiz olsun.."
    gibi.
    Söylersin ve reglersin, Olması gereken budur.
    Hocam site satmadım. Domain sattım. Site dediğimiz içerik + domain.
    Lakin sattığım domain 3 4 senedir pasif ve kullanılmıyor. Yani bu baglanda düşen domaini ha ben ha başkası almış bir önemi var mı?
  • 18-06-2023, 18:25:52
    #35
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Belki düşer de bende site kurarım umuduyla yedek tutuyorsanız vicdani açıdan etik değil gibi ama boşa düşen domaini kim alırsa tekrardan onun malıdır o yüzden mantıken bakarsak hiçbir sorun görmüyorum.
  • 18-06-2023, 19:21:20
    #36
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki düşer de bende site kurarım umuduyla yedek tutuyorsanız vicdani açıdan etik değil gibi ama boşa düşen domaini kim alırsa tekrardan onun malıdır o yüzden mantıken bakarsak hiçbir sorun görmüyorum.
    Hocam ben projemi satmadım. Projem script ve yedeği mi de satarken vermedim. Benim verdiğim marka domaindi. Domain de 3 4 senedir reglenmefi.
    Yani satışa söz konusu olan yedekler tasarım vs değil domaindi.