Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim, yıllardır bu sektördesin, fazla açıklama yapmayacağım. Fakat düşündüğün durum etik değil. Bu işin olur yanı: siteyi sattıgın kişiyle iletişime geçersin:
"Domain düşmüş, sanırım bu işlere devam etmeyeceksiniz, şuan domaini başkası regleyebilir, hatta bende regleyebilirdim ama etik olarak yinede size bir sorayım dedim. Devam ettimiyecekseniz eğer sakıncası yoksa domaini ben regleyeceğim bilginiz olsun.."
gibi.
Söylersin ve reglersin, Olması gereken budur.
Hocam site satmadım. Domain sattım. Site dediğimiz içerik + domain.
Lakin sattığım domain 3 4 senedir pasif ve kullanılmıyor. Yani bu baglanda düşen domaini ha ben ha başkası almış bir önemi var mı?