Arkadaşım belli ki kendini aklamaya ve siteyi açmak için bir kılıf bulmaya çalışıyorsun hiç gerek olmadığı halde , seni destekleyici mesajlari da ileride domaini sattigin arkadaş bir problem çıkarırsa bende bilmiyordum bir konu açtım , bak konuda bu demek için açıyorsun , bana kalırsa domaini alıp projelendirmende hiç problem yok , domain kiralanan bir varlık , sen bugün bir marketini içindeki tüm malzemeleri depolayarak satabilirsin 3 yıl sonra o dükkan bosalirsa kimse sana neden eski market eşyalarını getirdin diye hesap soramaz , eski müşterilerini de gel burda dükkan açtım diye çağırmak hiç sorun olmaz. Eğer hala register etmediysen domaini şuan al ve aç.