1 arabanız ve bu arabaya ait plakanız var, arabayı satıp plakayı vermediniz. 3 yıl sonra arabayı galeri de gördünüz, Aracı alıp yine yıllar önce kullandığınız plakayla kullanmaya devam edebilirsiniz.. Ben böyle yorumladım, domain satılmış içerik verilmemiş. 3 yıl geçmiş domain kayıt edlimediyse alıp istediğiniz gibi kullanırsınız 3 gün 3 hafta değil koca 3 yılda kullanılmayan domaine bu saatten sonra kimsenin sizden hesap sormaya hakkı olamaz bence ek olarak patentde hala sizdeymiş hocam, şimdiden başarılar