• 17-06-2023, 22:08:31
    #10
    Çok başıma geldi domaini tekrar alıyorum ama eski yedek kurmadım, sıfırdan yeni tasarım ve içerik oluşturdum.
  • 17-06-2023, 22:08:58
    #11
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
    KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
    Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
    Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
    erkanox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında yedeğini bekletmen bile etik değil sattığın an site senden çıkar ama yedek bekletmendeki amaç burda çok önemli mesala neden yedekleri tutuyorsun elinde... Domain düşerse sıfırdan açarsan bence ayrı yedekleri yükleyip sanki hiç satmamışsın gibi devam etmek çok ayrı
    erkan hocam yıllar önce marka oalrak domainimi satmıştım. satarken sitedeki yedeğimi değil domaini sattım. domain 3 4 yıldır düşmüş. alan arkadaş zaten komple domaine yeni bir proje yaptı. yani ben verirken domaini sattım. marka da hala kendi adıma patentli.
  • 17-06-2023, 22:11:26
    #12
    keremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye etik değil onu anlamadım hocam. Düşen domaine ha istediğin siteyi kurmuşsun ha yedek kurmuşsun...
    Tüm haklarını satıp parasını almışsın hocam. Nasıl etik olsun? Hadi onu geçtim belki adam daha sonra başka bi domainde kullanacak o yedeği.
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-06-2023, 22:13:49
    #13
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
    KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
    Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
    Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm haklarını satıp parasını almışsın hocam. Nasıl etik olsun? Hadi onu geçtim belki adam daha sonra başka bi domainde kullanacak o yedeği.
    Konu yanlış yere gidiyor sanırım.
    EKLEME:
    Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. alan adı olan siteyi sattım. domaini alan arkadaş domaine özel sistem yaptırdı. tutturamadı. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
    şimdi ben yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim? domain ismindeki marka hala kendi adıma patentli.
  • 17-06-2023, 22:17:27
    #14
    Konuda da gördüğümüz gibi herkes kendine göre doğru olanı yazmış. Fakat tek doğru var ve bu doğru da Forum yöneticilerinin bu konu ile alakalı kuralıdır.
    Eğer düşen domaini hilesiz hurdasız tekrar kayıt edebiliyorsa, ha ben etmişim ha başkası benden sonra kayıt etmiş aynı olacaktır. Bunda bir problem yoktur diye düşünüyorum.
    Bir moderatör de bu konuyu kapsayan bir kural varsa yazarlarsa buraya süper olur.
  • 17-06-2023, 22:20:19
    #15
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu yanlış yere gidiyor sanırım.
    EKLEME:
    Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. alan adı olan siteyi sattım. domaini alan arkadaş domaine özel sistem yaptırdı. tutturamadı. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
    şimdi ben yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim? domain ismindeki marka hala kendi adıma patentli.
    Sadece domain verdiyseniz elbette kullanabilirsiniz.
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-06-2023, 22:39:23
    #16
    Domaini satarken tekrar bu sektörde site yapılmayacak gibi bir anlaşma vs yoksa bence de domain düşmüş proje yürümemiş yedeği kurup devam edebilirsiniz hocam.
  • 17-06-2023, 22:56:46
    #17
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
    KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
    Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
    Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini satarken tekrar bu sektörde site yapılmayacak gibi bir anlaşma vs yoksa bence de domain düşmüş proje yürümemiş yedeği kurup devam edebilirsiniz hocam.
    yedeği değil siteyi satmıştım. daha iyi bir projeyle devam etmek istemişti. ama kendi projesi tutmadı. 3-4 sene oldu domain düşmüş. patenti de hala kendi üzerime.
  • 17-06-2023, 22:59:30
    #18
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yedeği değil siteyi satmıştım. daha iyi bir projeyle devam etmek istemişti. ama kendi projesi tutmadı. 3-4 sene oldu domain düşmüş. patenti de hala kendi üzerime.
    Domain satmakla site satmak ayrı şeyler hocam. O zaman bir sıkıntı yok.
    Benim anlatmak istediğim şey siteyi komple satmışsanız aynı yedekle ister düşen domaine ister başka domaine kullanamazsınız. Haa benzer siteyi kurar sıfırdan aynı yolda ilerleyebilirsiniz. Ama yedek işi olmaz. Sizin dediğinize göre de site komple değil. Sadece domain vermişsiniz.