Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
erkanox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında yedeğini bekletmen bile etik değil sattığın an site senden çıkar ama yedek bekletmendeki amaç burda çok önemli mesala neden yedekleri tutuyorsun elinde... Domain düşerse sıfırdan açarsan bence ayrı yedekleri yükleyip sanki hiç satmamışsın gibi devam etmek çok ayrı
erkan hocam yıllar önce marka oalrak domainimi satmıştım. satarken sitedeki yedeğimi değil domaini sattım. domain 3 4 yıldır düşmüş. alan arkadaş zaten komple domaine yeni bir proje yaptı. yani ben verirken domaini sattım. marka da hala kendi adıma patentli.