yedeği değil siteyi satmıştım. daha iyi bir projeyle devam etmek istemişti. ama kendi projesi tutmadı. 3-4 sene oldu domain düşmüş. patenti de hala kendi üzerime.
Domain satmakla site satmak ayrı şeyler hocam. O zaman bir sıkıntı yok.
Benim anlatmak istediğim şey siteyi komple satmışsanız aynı yedekle ister düşen domaine ister başka domaine kullanamazsınız. Haa benzer siteyi kurar sıfırdan aynı yolda ilerleyebilirsiniz. Ama yedek işi olmaz. Sizin dediğinize göre de site komple değil. Sadece domain vermişsiniz.