Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Konu yanlış yere gidiyor sanırım.
EKLEME:
Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. alan adı olan siteyi sattım. domaini alan arkadaş domaine özel sistem yaptırdı. tutturamadı. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
şimdi ben yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim? domain ismindeki marka hala kendi adıma patentli.
Sadece domain verdiyseniz elbette kullanabilirsiniz.