Konuda da gördüğümüz gibi herkes kendine göre doğru olanı yazmış. Fakat tek doğru var ve bu doğru da Forum yöneticilerinin bu konu ile alakalı kuralıdır.
Eğer düşen domaini hilesiz hurdasız tekrar kayıt edebiliyorsa, ha ben etmişim ha başkası benden sonra kayıt etmiş aynı olacaktır. Bunda bir problem yoktur diye düşünüyorum.
Bir moderatör de bu konuyu kapsayan bir kural varsa yazarlarsa buraya süper olur.