Hayırlı akşamlar,
Site alıp satan arkadaşlara bir sorum var....
Sattığımız sitelerin domainleri düşerse bizdeki eski yedeğiyle birlikte bu siteyi tekrar kurup aktif edebilir miyiz?
Bu konuda en mantıklı olan nedir? Uygun etik olan durum nedir? Site satan arkadaşlar bu durumda ne yapıyor. Hiç bilgim yok.
EKLEME:
Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. domaini sattım. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
şimdi ben yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim? domain ismindeki marka hala kendi adıma patentli.
Sattığımız Siteleri Domaini Düşerse?
36
●2.510
- 17-06-2023, 21:57:52
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 17-06-2023, 22:00:20Yedeğini bekletmeniz bile etik değil hocam.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2023, 22:04:12Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNiye etik değil onu anlamadım hocam. Düşen domaine ha istediğin siteyi kurmuşsun ha yedek kurmuşsun...KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2023, 22:05:27Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam site satan biri değilim, sattıgım bir projem var oda sahibinde. Yani yıllar önce bir markamı satmıştım. Sadece yedeğim bende.KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama dediğim gibi markayı sattım siteyi değil. Lakin ben bunu kurmak istiyorum ama site marka adını sattıgım için içinde binlerce üyesi olan içerigimi kurmak istiyorum. - 17-06-2023, 22:06:12Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?keremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de? - 17-06-2023, 22:06:28Aslında yedeğini bekletmen bile etik değil sattığın an site senden çıkar ama yedek bekletmendeki amaç burda çok önemli mesala neden yedekleri tutuyorsun elinde... Domain düşerse sıfırdan açarsan bence ayrı yedekleri yükleyip sanki hiç satmamışsın gibi devam etmek çok ayrı
- 17-06-2023, 22:06:52Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleumay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMarka adını satmıştım ama patenti hala benim üzerime... domain epey oldu düştü. yedekte bana ait olduguna göre bunu soruyorum. kendi yedegimi kurabilir miyim domaini alıp.keremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle