• 17-06-2023, 21:57:52
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hayırlı akşamlar,
    Site alıp satan arkadaşlara bir sorum var....
    Sattığımız sitelerin domainleri düşerse bizdeki eski yedeğiyle birlikte bu siteyi tekrar kurup aktif edebilir miyiz?

    Bu konuda en mantıklı olan nedir? Uygun etik olan durum nedir? Site satan arkadaşlar bu durumda ne yapıyor. Hiç bilgim yok.

    EKLEME:
    Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. domaini sattım. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
    şimdi ben yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim? domain ismindeki marka hala kendi adıma patentli.
  • Kabul Edilen Cevap
    • TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Konu yanlış yere gidiyor sanırım.
      EKLEME:
      Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. alan adı olan siteyi sattım. domaini alan arkadaş domaine özel sistem yaptırdı. tutturamadı. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
      şimdi ben yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim? domain ismindeki marka hala kendi adıma patentli.
      Sadece domain verdiyseniz elbette kullanabilirsiniz.
  • 17-06-2023, 21:59:29
    #2
    Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
    • tugay_10
    • LETRX
    • Saitama
    tugay_10, LETRX, Saitama ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 17-06-2023, 22:00:20
    #3
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı akşamlar,
    Site alıp satan arkadaşlara bir sorum var....
    Sattığımız sitelerin domainleri düşerse bizdeki eski yedeğiyle birlikte bu siteyi tekrar kurup aktif edebilir miyiz?

    Bu konuda en mantıklı olan nedir? Uygun etik olan durum nedir? Site satan arkadaşlar u durumda ne yapıyor. Hiç bilgim yok.
    Yedeğini bekletmeniz bile etik değil hocam.
  • 17-06-2023, 22:02:12
    #4
    Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
  • 17-06-2023, 22:04:12
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
    KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedeğini bekletmeniz bile etik değil hocam.
    Niye etik değil onu anlamadım hocam. Düşen domaine ha istediğin siteyi kurmuşsun ha yedek kurmuşsun...
  • 17-06-2023, 22:05:27
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
    KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedeğini bekletmeniz bile etik değil hocam.
    Hocam site satan biri değilim, sattıgım bir projem var oda sahibinde. Yani yıllar önce bir markamı satmıştım. Sadece yedeğim bende.
    Ama dediğim gibi markayı sattım siteyi değil. Lakin ben bunu kurmak istiyorum ama site marka adını sattıgım için içinde binlerce üyesi olan içerigimi kurmak istiyorum.
  • 17-06-2023, 22:06:12
    #7
    keremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye etik değil onu anlamadım hocam. Düşen domaine ha istediğin siteyi kurmuşsun ha yedek kurmuşsun...
    Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
    Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
    Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
  • 17-06-2023, 22:06:28
    #8
    Aslında yedeğini bekletmen bile etik değil sattığın an site senden çıkar ama yedek bekletmendeki amaç burda çok önemli mesala neden yedekleri tutuyorsun elinde... Domain düşerse sıfırdan açarsan bence ayrı yedekleri yükleyip sanki hiç satmamışsın gibi devam etmek çok ayrı
  • 17-06-2023, 22:06:52
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
    keremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye etik değil onu anlamadım hocam. Düşen domaine ha istediğin siteyi kurmuşsun ha yedek kurmuşsun...
    Marka adını satmıştım ama patenti hala benim üzerime... domain epey oldu düştü. yedekte bana ait olduguna göre bunu soruyorum. kendi yedegimi kurabilir miyim domaini alıp.