Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yedeğini bekletmeniz bile etik değil hocam.
Niye etik değil onu anlamadım hocam. Düşen domaine ha istediğin siteyi kurmuşsun ha yedek kurmuşsun...