Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
keremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye etik değil onu anlamadım hocam. Düşen domaine ha istediğin siteyi kurmuşsun ha yedek kurmuşsun...
Marka adını satmıştım ama patenti hala benim üzerime... domain epey oldu düştü. yedekte bana ait olduguna göre bunu soruyorum. kendi yedegimi kurabilir miyim domaini alıp.