Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
Niye etik değil onu anlamadım hocam. Düşen domaine ha istediğin siteyi kurmuşsun ha yedek kurmuşsun...
Marka adını satmıştım ama patenti hala benim üzerime... domain epey oldu düştü. yedekte bana ait olduguna göre bunu soruyorum. kendi yedegimi kurabilir miyim domaini alıp.