Aslında yedeğini bekletmen bile etik değil sattığın an site senden çıkar ama yedek bekletmendeki amaç burda çok önemli mesala neden yedekleri tutuyorsun elinde... Domain düşerse sıfırdan açarsan bence ayrı yedekleri yükleyip sanki hiç satmamışsın gibi devam etmek çok ayrı