Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
Yedeğini bekletmeniz bile etik değil hocam.
Hocam site satan biri değilim, sattıgım bir projem var oda sahibinde. Yani yıllar önce bir
markamı satmıştım. Sadece yedeğim bende.
Ama dediğim gibi markayı sattım siteyi değil. Lakin ben bunu kurmak istiyorum ama site
marka adını sattıgım için içinde binlerce üyesi olan içerigimi kurmak istiyorum.