TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı akşamlar,
Site alıp satan arkadaşlara bir sorum var....
Sattığımız sitelerin domainleri düşerse bizdeki eski yedeğiyle birlikte bu siteyi tekrar kurup aktif edebilir miyiz?

Bu konuda en mantıklı olan nedir? Uygun etik olan durum nedir? Site satan arkadaşlar u durumda ne yapıyor. Hiç bilgim yok.
Yedeğini bekletmeniz bile etik değil hocam.