Hayırlı akşamlar,
Site alıp satan arkadaşlara bir sorum var....
Sattığımız sitelerin domainleri düşerse bizdeki eski yedeğiyle birlikte bu siteyi tekrar kurup aktif edebilir miyiz?

Bu konuda en mantıklı olan nedir? Uygun etik olan durum nedir? Site satan arkadaşlar bu durumda ne yapıyor. Hiç bilgim yok.

EKLEME:
Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. domaini sattım. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
şimdi ben yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim? domain ismindeki marka hala kendi adıma patentli.