Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domaini satarken tekrar bu sektörde site yapılmayacak gibi bir anlaşma vs yoksa bence de domain düşmüş proje yürümemiş yedeği kurup devam edebilirsiniz hocam.
yedeği değil siteyi satmıştım. daha iyi bir projeyle devam etmek istemişti. ama kendi projesi tutmadı. 3-4 sene oldu domain düşmüş. patenti de hala kendi üzerime.