Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
Domaini satarken tekrar bu sektörde site yapılmayacak gibi bir anlaşma vs yoksa bence de domain düşmüş proje yürümemiş yedeği kurup devam edebilirsiniz hocam.
yedeği değil siteyi satmıştım. daha iyi bir projeyle devam etmek istemişti. ama
kendi projesi tutmadı. 3-4 sene oldu domain düşmüş. patenti de hala kendi üzerime.