Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
Tüm haklarını satıp parasını almışsın hocam. Nasıl etik olsun? Hadi onu geçtim belki adam daha sonra başka bi domainde kullanacak o yedeği.
Konu yanlış yere gidiyor sanırım.
EKLEME:
Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. alan adı olan siteyi sattım. domaini alan arkadaş domaine özel sistem yaptırdı. tutturamadı. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
şimdi ben
yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim?
domain ismindeki marka hala kendi
adıma patentli.