Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılabilir ama etik değil. Sattığım her sitenin yedeğini 3 gün bekletir, dördüncü gün silerim.
umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 1 hafta kadar bekletip siliyorum hocam. Doğrusu da bu bence.
KRaLBaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adı üstünde satmışsın parasını almışsın hocam?
Haa başka domaine kurmuşsun ha düşen eski domaine kurmuşsun?
Bu biraz kurnazlık olmuyor mu sizce de?
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm haklarını satıp parasını almışsın hocam. Nasıl etik olsun? Hadi onu geçtim belki adam daha sonra başka bi domainde kullanacak o yedeği.
Konu yanlış yere gidiyor sanırım.
EKLEME:
Satarken domaini sattım. domain markası kendi adıma patentli hala. satarken binlerce üyem olan yedeğimi satmadım. alan adı olan siteyi sattım. domaini alan arkadaş domaine özel sistem yaptırdı. tutturamadı. lakin domain 3 4 sene oldu düştü.
şimdi ben yedeğimi bu düşen domaini alıp tekrardan kurabilir miyim? domain ismindeki marka hala kendi adıma patentli.