Arkadaşım belli ki kendini aklamaya ve siteyi açmak için bir kılıf bulmaya çalışıyorsun hiç gerek olmadığı halde , seni destekleyici mesajlari da ileride domaini sattigin arkadaş bir problem çıkarırsa bende bilmiyordum bir konu açtım , bak konuda bu demek için açıyorsun , bana kalırsa domaini alıp projelendirmende hiç problem yok , domain kiralanan bir varlık , sen bugün bir marketini içindeki tüm malzemeleri depolayarak satabilirsin 3 yıl sonra o dükkan bosalirsa kimse sana neden eski market eşyalarını getirdin diye hesap soramaz , eski müşterilerini de gel burda dükkan açtım diye çağırmak hiç sorun olmaz. Eğer hala register etmediysen domaini şuan al ve aç.
Bir önceki mesajıma ek olarak, hocam ben ince düşündüğüm için yine de sorayım dedim. Doğrusu yanlışı nedir bu konularda bilmiyorum lakin yedeği satmadım. Sadece proje tuttugu için domain adını sattım. Domain adı da hala üzerime patentli. Alan arkadaş sıfırdan domaine proje yaptı ama tutmadı ve kapattı bende satmadığım yedeğimle yeniden açsam diye yazdım.
İnce düşündüğüm için mantıgı tam ne onu anlamaya çalıştım (: