Ben konuya açıklık getirmek isterim.
1) siz sadece domaini satmışsınız
2) siz site değil sadece domain satmışsınız
3) yedekleri vermemişsiniz adamlar başka kurulum yapmışlar
.
Şimdi yukarıdakiler size uyuyorsa ki ben öyle anladım bir problem yok "şahsi görüşüm"
Ama siz domainle beraber yedekleride vermiş ve bunun karşılığında ödeme almışsanız kullanmanız etik değil.