Belki düşer de bende site kurarım umuduyla yedek tutuyorsanız vicdani açıdan etik değil gibi ama boşa düşen domaini kim alırsa tekrardan onun malıdır o yüzden mantıken bakarsak hiçbir sorun görmüyorum.
Hocam ben projemi satmadım. Projem script ve yedeği mi de satarken vermedim. Benim verdiğim marka domaindi. Domain de 3 4 senedir reglenmefi.
Yani satışa söz konusu olan yedekler tasarım vs değil domaindi.