BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışarak zaten tecrübe kazanacaksınız okuyarak tecrübe değil bilgi ve eğitim kazanacaksınız.
İkisi çok farklı yani. Okumayıp yine eğitim alacağım diyorsanız eyvallah.
Yinede okul gibi olmaz diyelim.
Diğer arkadaşın dediği gibi şimdi geliyorsa o zaman da gelecektir mantığıyla diplomaya öncelik vermen ya da her ikisini aynı anda götürmek mantıklı olabilir. Çok teşekkürler yorumlarınız aydınlattı 