• 07-03-2022, 13:10:31
    #10
    hem diploma hem de tecrübeniz artacak bu sürede bence devam edin +sı olacaktır
  • 07-03-2022, 13:11:57
    #11
    Bana göre iş ve tecrübe hocam.
    Bakın en yakın arkadaşım yazılım mühendisi ve elinde üniversite diploması olmasına rağmen işsiz. Nedeni; bir iş geçmişi ve tecrübesi, yaptığı herhangi gösterebileceği bir projesi yok ama sorarsanız aylık min. 10.000₺ altı maaşta çalışmam diyor ve halen işsiz
    Benim elimde lise diplomam var (pazarlama mezunuyum). İnternette kendimi geliştirerek yaptığım çalışmalarla ve projelerle beyaz yaka bir çalışanım (çok şükür)
  • 07-03-2022, 13:12:10
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Diploma her zaman önemlidir. Diploması olmayan, alaylı öğrenen bir kişi kurumsal işyerlerinde iş başvurularında çoğu zaman ikinci sıradadır.
  • 07-03-2022, 13:13:14
    #13
    okul isim olarak iyi bir üniversite ise ve/veya memur olmak istiyorsan bitir aksi halde bitirmesen de olur
  • 07-03-2022, 13:14:11
    #14
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diploma her zaman önemlidir. Diploması olmayan, alaylı öğrenen bir kişi kurumsal işyerlerinde iş başvurularında çoğu zaman ikinci sıradadır.
    Haklısınız hocam. 3.56/4 ortalamam var, o da kötü değil. Ama dediğim gibi hiç iş başvurusu yapmadım ve birçok iş teklifi aldım. Hepsi büyüklü/küçüklü kurumsal firmalardı. Yani tercih etmek ve edilmek arasında fark olduğu için acaba diploma mı önemli ortaya çıkardığım iş mi diye düşünmeden edemiyorum

    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okul isim olarak iyi bir üniversite ise ve/veya memur olmak istiyorsan bitir aksi halde bitirmesen de olur
    @gencbeyin; açıkçası isim olarak iyi bir okul değil. Yalova Üniversitesi. Memur olma niyetim de yok özel sektör düşünüyorum hep
  • 07-03-2022, 13:14:44
    #15
    Diploma birşeyler öğrendiğinizin kanıtı'dır , Bence önce eğitim.
    Aynı zamanda işte bakılabilir birçok kişi tanıyorum hem okuyor hem bu işleri yapıyor.
  • 07-03-2022, 13:15:19
    #16
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    İkisi de olmalı. Biri eksikken diğeri hiçbir işe yaramaz. Ama iş ve tecrübe daha önemlidir. Zira iş tecrübeniz ve yeteneğiniz varsa iş bulursunuz. Ama iş tecrübeniz ve yeteneğiniz yoksa diplomanız olsa da iş bulamazsınız.
    Buradan işe başlayım anlamı çıkartmayın. Bence devamlılık zorunu olmayan (özel olabilir) bir üniversite bitirin. Aynı zamanda çalışın.
  • 07-03-2022, 13:16:41
    #17
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diploma birşeyler öğrendiğinizin kanıtı'dır , Bence önce eğitim.
    Aynı zamanda işte bakılabilir birçok kişi tanıyorum hem okuyor hem bu işleri yapıyor.
    Kesinlikle katılıyorum hocam eğitimi ve diplomayı ben de çok önemsiyorum ama yaptığım işlerle de bir şeyler öğrendiğimi kanıtlayamaz mıyım? Naçizane kanıtladığımı düşünüyorum ki onlar sizinle çalışmak istiyoruz gibisinden ulaşıyorlar
  • 07-03-2022, 13:16:54
    #18
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet mantıklı fakat sanki kaçırıyormuşum gibi hissediyorum



    @zdearban; ben de öyle düşünerek bu bölüme başladım hocam ama inanır kaç tane kurumsal iş teklifini kaçırdım okul yüzünden
    Günü kurtarırsın ancak, ilerde pişman olursun, Kurumsal bir şirkette yükselebilmen için diploma lazım. Senin için bu tartışmaya kapalı bir konu.