Diploma her zaman önemlidir. Diploması olmayan, alaylı öğrenen bir kişi kurumsal işyerlerinde iş başvurularında çoğu zaman ikinci sıradadır.
Haklısınız hocam. 3.56/4 ortalamam var, o da kötü değil. Ama dediğim gibi hiç iş başvurusu yapmadım ve birçok iş teklifi aldım. Hepsi büyüklü/küçüklü kurumsal firmalardı. Yani tercih etmek ve edilmek arasında fark olduğu için acaba diploma mı önemli ortaya çıkardığım iş mi diye düşünmeden edemiyorum
okul isim olarak iyi bir üniversite ise ve/veya memur olmak istiyorsan bitir aksi halde bitirmesen de olur
@gencbeyin; açıkçası isim olarak iyi bir okul değil. Yalova Üniversitesi. Memur olma niyetim de yok özel sektör düşünüyorum hep