Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diploma her zaman önemlidir. Diploması olmayan, alaylı öğrenen bir kişi kurumsal işyerlerinde iş başvurularında çoğu zaman ikinci sıradadır.
Haklısınız hocam. 3.56/4 ortalamam var, o da kötü değil. Ama dediğim gibi hiç iş başvurusu yapmadım ve birçok iş teklifi aldım. Hepsi büyüklü/küçüklü kurumsal firmalardı. Yani tercih etmek ve edilmek arasında fark olduğu için acaba diploma mı önemli ortaya çıkardığım iş mi diye düşünmeden edemiyorum

gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okul isim olarak iyi bir üniversite ise ve/veya memur olmak istiyorsan bitir aksi halde bitirmesen de olur
@gencbeyin; açıkçası isim olarak iyi bir okul değil. Yalova Üniversitesi. Memur olma niyetim de yok özel sektör düşünüyorum hep