Bana göre iş ve tecrübe hocam.
Bakın en yakın arkadaşım yazılım mühendisi ve elinde üniversite diploması olmasına rağmen işsiz. Nedeni; bir iş geçmişi ve tecrübesi, yaptığı herhangi gösterebileceği bir projesi yok ama sorarsanız aylık min. 10.000₺ altı maaşta çalışmam diyor ve halen işsiz
Benim elimde lise diplomam var (pazarlama mezunuyum). İnternette kendimi geliştirerek yaptığım çalışmalarla ve projelerle beyaz yaka bir çalışanım (çok şükür)