Evet mantıklı fakat sanki kaçırıyormuşum gibi hissediyorum
@zdearban; ben de öyle düşünerek bu bölüme başladım hocam ama inanır kaç tane kurumsal iş teklifini kaçırdım okul yüzünden
Günü kurtarırsın ancak, ilerde pişman olursun, Kurumsal bir şirkette yükselebilmen için diploma lazım. Senin için bu tartışmaya kapalı bir konu.