Sizce diploma mı iş mi?
42
●1.050
- 08-03-2022, 08:49:30İş de gerekli, fakat forumun genelinin aksine diploma nedir yhaaa demiyorum. Çalıştığın yerde öyle bir kilit noktaya gelirsin ki diploma o işin anahtarı olur. Örneğin ço kurumsal bir şirkettesin, ilgili bölümün yöneticisi olacaksın mülakata girdin, diploması olan adam önünde olacaktır, sen her ne kadar iyi olursan ol. Kendimden biliyorum. Tamam sen daha iyisin ama bir yanda bilgisayar mühendisi bir yanda sen (öğretmen) dediler
- 08-03-2022, 10:37:13okulu mutlaka bitirin, yarın bir gün güzel ülkemizdeki imkanlarınızın tamamen tıkandığına şahit olmak durumunda kalır ve gitmek isterseniz, en az tecrübe kadar diplomanız da önem kazanacaktır.
- 08-03-2022, 20:20:58Çok haklısınız hocam. Yurt dışında diploma hala geçerliliğini koruyor. Dediğiniz gibi en azından kolaylık sağlar. Teşekkür ederim yorumunuz içinAngelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 14:20:41Üyeliği durduruldubugün sabah bir arabanın arka camında "sende gittin ...." ile başlayan bir yazı gördüm. font leş gibiydi. -de ayrı yazılmamıştı.
bu hatayı yapmayacak eğitimli tasarımcı onu yapan kişi kadar para kazanmıyor.
o parayı kazanan kişi de eğitimini almış kişi kadar teorik bilgiye sahip değil.
teorik bilgi karın doyurmuyor. pratik de seni 3. basamağa çıkarmıyor. ee ne yapıcaz?
o yüzden ikisini de yapmalı. hem çalışıp hem eğitimini alman lazım. tabii ki iyi bir bölümde. altını üstünü çizerek söylüyorum gidip dağ başında tasarım okuyayım deme. - 09-03-2022, 14:29:55Bu soru kişiseldir aslında. Kimi dilomasız aç kalır, kimi diploma olmazsa... ki diploma olsa da girişim şart.