bugün sabah bir arabanın arka camında "sende gittin ...." ile başlayan bir yazı gördüm. font leş gibiydi. -de ayrı yazılmamıştı.
bu hatayı yapmayacak eğitimli tasarımcı onu yapan kişi kadar para kazanmıyor.
o parayı kazanan kişi de eğitimini almış kişi kadar teorik bilgiye sahip değil.
teorik bilgi karın doyurmuyor. pratik de seni 3. basamağa çıkarmıyor. ee ne yapıcaz?
o yüzden ikisini de yapmalı. hem çalışıp hem eğitimini alman lazım. tabii ki iyi bir bölümde. altını üstünü çizerek söylüyorum gidip dağ başında tasarım okuyayım deme.