okulu mutlaka bitirin, yarın bir gün güzel ülkemizdeki imkanlarınızın tamamen tıkandığına şahit olmak durumunda kalır ve gitmek isterseniz, en az tecrübe kadar diplomanız da önem kazanacaktır.