İş de gerekli, fakat forumun genelinin aksine diploma nedir yhaaa demiyorum. Çalıştığın yerde öyle bir kilit noktaya gelirsin ki diploma o işin anahtarı olur. Örneğin ço kurumsal bir şirkettesin, ilgili bölümün yöneticisi olacaksın mülakata girdin, diploması olan adam önünde olacaktır, sen her ne kadar iyi olursan ol. Kendimden biliyorum. Tamam sen daha iyisin ama bir yanda bilgisayar mühendisi bir yanda sen (öğretmen) dediler