okulu mutlaka bitirin, yarın bir gün güzel ülkemizdeki imkanlarınızın tamamen tıkandığına şahit olmak durumunda kalır ve gitmek isterseniz, en az tecrübe kadar diplomanız da önem kazanacaktır.
Çok haklısınız hocam. Yurt dışında diploma hala geçerliliğini koruyor. Dediğiniz gibi en azından kolaylık sağlar. Teşekkür ederim yorumunuz için