mevcutta işin olan bir bölüm okuyorsun, ara verirsen sonra tekrar başlanan zor olur. okul bitene kadar freelancer çalış, diplomayı alınca bir şirkette çalışırsın ya da kendi şirketini kurarsın. özetle cevap hem iş hem okul hocam. başarılar..